sâmbătă, 2 noiembrie 2019

Dorul..

Ce este dorul,cum îl  poți defini,cum vei da glas durerii tale care te arde pe dinăuntru,cum este atunci cand nu mai vezi si nu mai auzi nimic,decat vocea ta interioară ce iti dictează că totul este in van,cum sa.ti explici lacrimile ce îți ard obrajii,cui sa ii vorbești,ca oricum nimeni nu te înțelege si nimeni nu știe ce lupte se dau in tine zi de zi,ca nu stii de cand durerea a intrat în tine si cand te va părăsi,ca doar exiști,fara a sti ce înseamnă să trăiești cu adevărat.
Eu nu mai înțeleg această viață,eu nu mai inteleg această călătorie în care doar te zbati si astepti ca zilele sa treaca mai repede,cum nu mai simți frigul,deoarece frigul este in tine,cum zâmbești frumos într-o poza in care lacrimile stau sa izbucnească,sa nu te mai poti abține in fața mulțimii,sa simți cum cazi in gol ca într-un vis urât,Cand viața ti se pare cel mai urât coșmar,simțind cum fericirea ti-a fost furată de altcineva,lăsându.te gol.
M-am pierdut,Si mi-e teama ca nu o sa ma găsesc pe nicăieri,simt ca sunt altcineva,simt ca sufletul meu e distrus,negăsindu.si locul pe nicăieri în lumea asta,Cred ca Dumnezeu m.a uitat,Si m.a aruncat sa ma lupt cu morile de vânt pana imi găsesc sensul pe acest pământ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu