marți, 14 mai 2019

Adevărul..

Adevărul este ca am iubit cu adevărat doar o singura data,o iubire neimpartasita care m.a mistuit,mi-a ars inima,a făcut-o cenușă,au murit sentimentele in mine,nu mai am nimic,nu mai am certitudinea zilei de maine,nu mai am zambetul pe fața,sunt doar un mort in viața,nici macar nu mai doare..nubmai simt nimic..ceea ce este ciudat ca omul care m.a facut sa simt ca traiesc a reusit usor,usor sa ma distrugă,lent..sa nu rămână urma de regret in ochii lui,sa nu rămână nici macar un cuvant de adio,lasand tacerea sa imi cuprinda mintea,lasand doar o mica speranța care,la final,s.a stins..Nu mai imi doresc pe nimeni langa mine,nu mai vad pe nimeni..Vreau doar sa rămân singura si sa ma inchid in visele mele pentru totdeauna,am vrut sa cred ca iubirea există,am vrut sa cred ca este cel mai frumos sentiment dupa pamant,am vrut sa dăruiesc iubire unui om care nu stia ce inseamna,am vrut sa fiu acolo,pur si simplu,am vrut..
Am realizat ca,oricâte planuri ai avea,viața are alte planuri cu tine,planuri in care nu credeai ca vei fi capabil sa te confrunți..
Lumea nu este asa cum imi imaginam,unii abia aștepta să-ți faca sufletul franjuri,abia așteaptă sa plece..Poate asa a fost sa fie,poate unele povești s.au terminat înainte sa înceapă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu