sâmbătă, 29 iunie 2019

Doar goală..

Cine se gândea vreodată cum durerea poate deveni una cu mine,respir prin durere,ma doare totul,nimic fizic,dar in sufletul meu zace atâta suferință încât si trandafirii s-ar ofili daca i-aș atinge..In mine urlă durerea mascată de un zâmbet fals,la fiecare pas e doar o luptă..o luptă cu alții,dar mai ales o luptă cu mine si cu gândurile mele,se pare ca suferința s.a adăpostit in mine,mi-e greu sa mai si respir,simt ca traiesc dageaba si  in fiecare zi sunt in agonie,nu am cum sa.mi strig durerea deoarece nimeni nu m-ar auzi,nu suport pe nimeni in jurul meu,vreau sa stau undeva departe,sa nu vorbesc cu nimeni,n.a mai ramas nimic bun in mine,nici nu mai pot scrie,nici nu mai am cuvinte sa descriu ce trăiri si apăsări sunt in pieptul meu..inima mea frige,in curând se va face scrum,părți din mine sunt aruncate peste tot,într-un timp pierdut..Nu mai pot sa vars nici lacrimi,as vrea sa plâng...poate ma eliberez de  moartea ce ma cuprinde in fiecare zi,vreau ca lacrimile sa curga din mine,si odata cu ele,sa iasa si durerea..as vrea sa mor,poate acolo undeva e mai bine decat in haosul asta numit viața.

Un comentariu:

  1. “Nu exista o tortura mai mare pentru om ca propriile ganduri.” spunea cineva.

    Iti impartasesc opinia pana la un punct,
    DAR te asigur ca nu traiesti deloc degeaba, si nici nu ai nevoie de atat de mult pentru a fi fericita.

    Exista persoane care se lupta cu cancerul sau alte boli necrutatoare, si au cu mult mai putin decat tine, totusi vor un singur lucru: sa traiasca.

    Banuiesc ca esti complexata, in plus ai suferit din dragoste neimpartasita, eventual ai fost ranita, si astfel te-ai izolat de persoanele din jur, insa e cea mai mare greseala pe care ai fi putut-o face, in opinia mea.

    Atunci cand cineva nu ne place, cautam pe cineva care ne place asa cum suntem, nu suferim dupa primul idiot pana ne distrugem nervii si clacam.
    De indata ce ai sa inveti aceasta lectie, o sa rasara soarele si o sa stralucesti (d)in toate privintele.
    Stiu ca e dificil sa dictezi sufletului, DAR tu nu intelegi ceva: cei care nu ne apreciaza nu merita nici priviti, decum sa te distrugi din cauza lor.

    RăspundețiȘtergere